>
/ AllmÀnt /

Road trip 🚗

Fredag - Söndag.

Jag, mamma och mina systrar har varit ivÀg pÄ en liten minisemester i helgen, sÄÄÄÄ mysigt och kul har det varit! Och vi kunde knappast ha prickat in en bÀttre helg, vÀdret har varit helt otroligt bra. Soligt och dövarmt hela tiden. Vi gav oss ivÀg tidigt fredag morgon, första stoppet var GrÀnna. DÀr kikade vi in polkagris tillverkningen, köpte polkagrisar i mÀngder och njöt utav den otroliga utsikten över VÀttern. Andra stoppet var BorÄs, dÀr Ät vi lunch pÄ JensenŽs Böfhus, shoppade pÄ Nelly.com outlet och pÄ shoppingcentret Knalleland. Sista stoppet var vÄrt vandrarhem i lilla orten Fegen i Halland. Vandrarhemmet lÄg mitt ute i ingenstans vid en fin sjö, det var sÄ tyst och fridfullt dÀr ute. Inget wifi, inget 4G eller service pÄ telefonerna. BÄde skönt och lite jobbigt, haha. Innan vi gick och la oss spelade vi kort och drack vin vid sjön, jag tog mig ocksÄ ett kvÀllsdopp!


Â